Cele mai bune surse de proteina pentru fitness – Partea a II – a

OUĂ

Ouăle sunt o altă mare sursă de proteine ​​complete. Sunt unul dintre cele mai sănătoase alimente din multe puncte de vedere. De asemenea, sunt unul dintre cele mai versatile alimente când vine vorba de preparare.

Ouăle sunt probabil cea mai ieftină sursă de glutamină. 100 de grame de ouă conțin între 0,6 și 1,6 grame de glutamină. Dacă aveți nevoie pentru a crește consumul zilnic de glutamină, ouăle sunt o modalitate excelentă de a o face în mod accesibil.

Aproape vorbind, majoritatea ouălor au un conținut similar de glutamină. Cu toate acestea, ouăle de rață mărginesc ouăle de pui cu o marjă mică și ouăle de gâscă conțin cel mai mult. Dacă aveți acces la ouă de gâscă, acestea se clasează printre cele mai bune surse alimentare pentru glutamină.

VARZĂ

Varza este mai detaliată pe această listă, prin faptul că nu este o sursă bună de proteine ​​și nici nu este o sursă de proteine ​​complete. Cu toate acestea, are o cantitate semnificativă de glutamină.

Dacă sunteți pe piață pentru glutamină într-un sistem de livrare scăzut de calorii, varza este alimentul pentru dvs. 100 de grame de varză conțin 0,2 grame de acid glutamic. Mai mult, 100 de grame de varză conțin doar aproximativ 25 de calorii. Comparați asta cu 100 de grame de vită cu 250 de calorii și în jur de un gram de glutamină. Puteți vedea cu ușurință modul în care varza poate oferi mai multă glutamină pe calorii.

Dacă urmați o dietă vegetariană sau vegană, ar trebui să știți, de asemenea, că tofu și leguminoasele au un conținut ridicat de glutamină.

LACTAT

Produsele lactate conțin două tipuri de proteine ​​- cazeină și zer. Zerul este o sursă deosebit de bună de glutamină, dar atât cazeina cât și zer conțin cantități semnificative de acid glutamic.

Zerul se găsește în mod obișnuit și în suplimentele proteice. În produsele lactate, ca și în cazul cărnii, cele mai bune surse de glutamină sunt cele cu conținut scăzut de grăsimi. Laptele degresat este o sursă excelentă de acid glutamic cu aproximativ 0,8 grame la 100 ml.

Acestea sunt unele dintre cele mai bune surse alimentare de glutamină. Acest aminoacid versatil este important pentru o mulțime de procese corporale. Este esențial din punct de vedere condițional, dar nu doare niciodată să-l ai într-o ofertă suficientă.

Carnea, fructele de mare și produsele lactate sunt alegerile dvs. de top pentru glutamină sub formă de acid glutamic. Dar majoritatea surselor de proteine ​​complete vor face și trucul. Pentru vegetarieni și vegani, tofu și varză furnizează cantități suficiente de glutamină, la fel ca majoritatea leguminoaselor.

  • Lasa un comentariu